דרך מצוינת לשמור על הכושר הגופני שלנו, לשרוף שומן ולחטב את הגוף היא להתאמן באומנות לחימה ובמקרה זה אימון קיקבוקס- אומנות לחימה הכוללת מכות ידיים ורגליים. האימון אנרגטי במיוחד ודורש כוח מתפרץ של השרירים המשתתפים בכל אגרוף או בעיטה. הדרישות הפיזיות לאימון הקיקבוקס הינן גבוהות ולכן גם התוצאות הגופניות נראות במהירות.

קיקבוקס הוא דרך נהדרת להיפטר מהקילוגרמים, מכיוון שהאימון מפעיל את כל קבוצות השרירים הגדולות והגוף מעורב בכל התהליך כמערכת אחת. הקצב המשתנה מאתגר את היציבה, ומכניס את הגוף למצב של סטרס מסוים הגורם לו לפנות למאגרי האנרגיה שלו- וזה אומר- לשרוף שומן.

יתרון נוסף של קיקבוקס זו גם העובדה שטווחי התנועה הם רחבים, והקומבינציות מתבצעות במספר מישורי תנועה
כמה תשרפי: על פי נתוני ACE (האוטוריטה בארה"ב בכושר), המספר הנמוך ביותר של קלוריות שנשרפות באימון מסוג זה הוא 8.1 בדקה. ובשבילך: 486 קלוריות בשעה. המספר הגבוה ביותר, אגב, עומד על 800 קלוריות ב-60 דקות.